- aPilot nápověda
- Manuály
- Tvorba webu
Tvorba webu
Mnozí z těch, kdo se rozhodnou začít budovat nový web, se zabývají primárně tím, jako zvolit doménu, webhosting, redakční systém... To všechno je nepochybně důležité, ale je několik věcí, které jsou pro vybudování úspěšného webu mnohem podstatnější. více
Základním obsahem webu jsou texty. Texty bez pravopisných i technických chyb jsou předpokladem dobrého výsledku ve vyhledávačích. více
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů? Nic takového nenabízíme, protože víme, že optimalizace webu je spíše maraton než sprint. Přesto můžeme Vašemu webu pomoci najít své čtenáře, návštěvníky, zákazníky... více
Zdroje klíčových slov, základní principy jejich analýzy a možnosti on-page optimalizace stránek v aPilotu. více
Rozhodli jste se založit e-shop. Máte jasno v tom, co a jak chcete prodávat, definovali jste si své konkurenční výhody i cílovou skupinu zákazníků, splnili všechny právní náležitosti pro provoz e-shopu (obchodní podmínky, reklamační řád, …) a vybrali vhodné funkce a moduly. Nyní už zbývá jen e-shop naplnit zbožím, obrázky a doprovodnými informacemi a začít prodávat. Ale jak na to? více
Každý e-shop musí dodržovat celou řadu legislativou daných povinností. Zajímá Vás, které to jsou? více
Nabízíme Vám možnost založit si testovací web a celé 4 týdny bezplatně testovat redakční platformu aPilot. V případě následného spuštění webu máte první 2 měsíce provozu zdarma! více
Pro snadnější tvorbu webů jsme připravili několik několik pozic obrázků, které mají předem definovanou polohu, umístění a způsob chování. Stačí při editaci nahrát obrázek na záložku obrázky, zvolit požadovanou pozici a o vše ostatní už se postará aPilot. více
Grafická reklama může obsahovat statický nebo animovaný obrázek, v některých reklamních sítích se stále dá využít animací ve formátu Flash. Při zvolení vhodné formy grafické reklamy, správné strategii a zacílení v reklamní síti a využití retargetingu lze efektivně budovat povědomí o značce, nabízených službách nebo výrobcích. Víte, jaké mají reklamní sítě technické požadavky na grafické prvky? více
Zbožové srovnávače jsou služby, které umožňují porovnání nabídky zboží z různých e-shopů podle různých parametrů (cena, skladová dostupnost, náklady na dopravu apod.). Na základě nezávislých uživatelských recenzí mohou také usnadnit rozhodnutí, zda v daném e-shopu nakoupit nebo ne.
Zbožové srovnávače jsou pro e-shopy významným zdrojem návštěvnosti, který dokáže generovat nezanedbatelné množství objednávek. Tržby od zákazníků přicházejících ze zbožových srovnávačů se mohou s ohledem na nabízené zboží a celkovou kvalitativní úroveň e-shopu podílet na celkových tržbách v řádu desítek procent. více
Redakční platforma aPilot nabízí několik způsobů, jak můžete řídit, které zboží se bude zobrazovat v e-shopu nebo prostřednictvím XML feedů posílat do zbožových srovnávačů. více