Heureka Košík
Podmínky pro zapojení
Protože Heureka klade důraz na kvalitu obchodů, je projekt Heureka Košíku určen pouze e-shopům, které splňují následující podmínky:
- certifikát Ověřeno zákazníky
- špičkové hodnocení
- zapojení do PPC režimu
Nejprve je nutné kontaktovat Heureku, která prověří, zda je e-shop kvalitní a je pro jeho sortiment v Košíku spuštěna vhodná kategorie. V případě kladného vyjádření následuje uzavření smlouvy mezi provozovatelem e-shopu a Heurekou.
Možnosti napojení
Napojení na Heureka Košík je možné bez API, kdy je ovšem nutné objednávky řešit manuálně v administraci Heureky, nebo prostřednictvím API, které zajišťuje implementaci služby do aPilota, kde jsou objednávky z Heureka Košíku vyřizovány automaticky.
Redakční platforma aPilot podporuje napojení API, a to v plném rozsahu funkcionalit.
Nastavení v redakci aPilota
Záložka Katalog/propojení/Heureka.cz
- Ověřeno zákazníky - klíč: tajný klíč pro Váš obchod z http://sluzby.heureka.cz/sluzby/certifikat-spokojenosti/
- API ID: obsah stejnojmenného pole z http://sluzby.heureka.cz/n/obchody/kosik-nastaveni/api/
- API URL: obsah stejnojmenného pole z http://sluzby.heureka.cz/n/obchody/kosik-nastaveni/api/
- Doručení: přiřadit dodacím podmínkám e-shopu odpovídající typ a DELIVERY_ID Heureky, a to pouze dodacím podmínkám pro ČR, u ostatních ponechat výchozí nastavení
- Platba: přiřadit platebním podmínkám e-shopu odpovídající typ Heureky, a to pouze paltebním podmínkám pro ČR, u ostatních ponechat výchozí nastavení, stejně tak u těch, pro které Heureka nemá ekvivalent
- Status objednávky: přiřadit statusům objednávky e-shopu odpovídající typ Heureky (a naopak v případě statusu Storno Heureka Košík)
Záložka Katalog/objednávky/status
- u všech statusů zatrhnout volbu odeslat informaci o zméně stavu objednávky Heureka Košíku
Nastavení v administraci Heureky
Záložka Heureka Košík/Nastavení
- Nastavení API: rozsah IP adres
- Kontaktní údaje: kontaktní e-mail a telefon na zákaznický servis
- Reklamační údaje: informace pro zákazníka, kde a jakým způsobem může uplatnit svoji reklamaci
Co ještě Heureka kontroluje?
- Nastavení cen dopravy pro veškerý sortiment s ohledem na jeho cenové/váhové zařazení.
- Popisky produktů zasílané v XML feedu musí být stejné jako popisky uváděné na webových stránkách e-shopu.
- Na obrázcích zasílaných na Heureku nesmí být umístěn vodoznak.
- V rámci košíkového detailu produktu je cena zboží uváděna na 2 desetinná místa. V XML feedu je zapracován element PRICE_VAT, s jehož pomocí zajišťujeme zobrazení korektní ceny.
Testování
Po provedení všech výše uvedených nastavení můžete znovu kontaktovat Heureku, která provede testování propojení e-shopu s Heureka Košíkem. Pokud budou zjištěny nějaké nedostatky, budete vyzváni k jejich odstranění. Po úspěšném otestování napojení API bude Heureka Košík e-shopu přesunut do statusu Aktivní a může začít přijímat objednávky.
Objednávky s platbou předem
V případě, že si zákazník zvolí úhradu objednávky platbou předem, jsou platby zajišťovány Heurekou prostřednictvím systému PayU. Z toho důvodu e-shop neposílá své pokyny k platbě, aby zákazník nedostal dvojí informace o platbě.
Jakmile je platba za objednávku přijata, je ihned k dispozici obchodníkovi v administračním rozhraní Heureka.cz v záložce Heureka Košík/Online platby, odkud si může platby za objednávky vyplatit na svůj účet.
Aby mohl e-shop převést finanční prostředky za objednávky, musí mít provedenou identifikaci! Podrobné informace najdete na http://sluzby.heureka.cz/napoveda/fyzicka-identifikace-kosik/
Objednávky z Heureka Košíku
Jak poznáte v aPilotu objednávky z Heureka Košíku? Podívejte se do přehledu objednávek na záložce Katalog/objednávky/objednávky – tyto objednávky mají v záložce nastavení v poli poznámka text Přijato z Heureka Košíku.